תקנון

תקנון האתר

האתר הינו בבעלות רב-קט דניאלי, רחוב ז’בוטינסקי 43 מרכז מסחרי קריית מלאכי. “רב-קט דניאלי” נוסדה בשנת 1977 ועוסקת ביבוא ושיווק מוצרי תינוקות מהחברות המובילות בעולם.

האתר משמש הן כקטלוג, הן לרכישת מוצרים אונליין והן ככלי לבקשת הצעות מחיר. ניתן להירשם לדיוור ישיר באתר על מנת לקבל חדשות ועדכונים לדואר האלקטרוני. המוצרים שיוצעו למכירה באתר נתונים לשיקול דעתה של החברה. יתכנו מוצרים שיוצגו באתר אך לא יוצעו למכירה.

החברה תגיש הצעות מחיר לדורשים לפי שיקולה ואינה חייבת בהגשת הצעת מחיר לכל דורש.

אופן הרכישה

רשאי לרכוש באתר כל אדם מעל גיל 18, המחזיק בכתובת דואר אלקטרוני נכונה ופעילה, לאחר שנרשם לאתר ומסר את כל המידע המתבקש עי’ החברה במלואו ובצורה מדויקת ואמינה. על הרוכשים באתר להחזיק כרטיס אשראי ישראלי בעל תוקף.

איך משלמים?

התשלום נעשה באמצעות כרטיס אשראי. הלקוח מזין את פרטי האשראי בדף תשלום מוצפן ומאובטח. מיד לאחר החיוב המידע נמחק. במידה והלקוח אינו מעוניין להשאיר את פרטי התשלום על גבי העמוד המאובטח באתר הוא מוזמן לבחור באופציית “הזמנה טלפונית” ונציג של החברה יחזור אליו על מנת לחייב את כרטיס האשראי שלו דרך הטלפון. בעת התשלום הלקוח משלם גם על המשלוח שבו הוא בחר. במידה וניתן לחלק את התשלום על המוצר למספר תשלומים, תשלומים אלו יהיו ללא ריבית. מוצרים שמכירם באתר הינו 0 ש”ח אינם מוצעים למכירה דרך האתר. לקוח שירכוש מוצר שמחירו 0 ש”ח לא יקבל את המוצר בכלל.

פרטיות

בעת ההרשמה לאתר הלקוח מתבקש לבחור שם משתמש וסיסמא. פרטים אלה הינם אישיים ועל הלקוח לשמור על חסיונם. במידה והלקוח העביר/ מסר פרטים אלה בצורה כזו או אחרת, כל שימוש שיעשה בחשבונו ובפטיו האישיים המוזנים בחשבונו הינו באחריותו (של הלקוח) בלבד. חברתנו אינה אחראית לכל נזק/ שימוש/ רכישה שיעשו בחשבון במקרה כזה (המקרה הנ”ל).

בעת ביצוע עיסקה על הלקוח להזין פרטים כגון שם, כתובת וטלפון. על הלקוח לדעת שמידע זה נשמר במאגרי החברה. במידה והלקוח בחר לשם באמצעות כרטיס אשראי באתר עליו לדעת שהתשלום נעשה באתר מאובטח.פרטי כרטיס האשראי נמחקים מיד לאחר הסליקה ואינם נשארים ברשותנו או ברשות גוף אחר ואינם מועברים לאף אדם/ גוף/ חברה אחרת.

מדיניות משלוחים

המשלוחים נעשים באמצעות חברת שליחויות צ’יטה לכל חלקי הארץ. זמן האספקה הממוצע הינו עד 5 ימי עסקים. לקוח שרכש מוצרים שמשקלם הכולל מתחת ל-2 ק”ג יגיע לנקודת שרות הקרובה לביתו על מנת לקבלם. במידה ומשקלם הכולל של המוצרים גבוה מ-2 ק”ג המוצרים ישירות אל הגן/ בית הלקוח בתנאי שנציגי צ’יטה הצליחו ליצור עמו קשר. לקוח המתגורר בישוב שאינו ישוב מרכזי (למשל: מושב, קיבוץ או עיר מבודדת) ייקח בחשבון כי המשלוח יגיע לאחר למעלה מ-5 ימי עסקים.

כל עיכוב במשלוח המוצרים הינו באחריות חברת המשלוחים (צ’יטה). מרבית המוצרים נמצאים במלאי אך יתכן מצב שמוצר אינו קיים במלאי החברה ואו במלאי היבואן/ היצרן. במצב כזה יחול עיכוב במשלוח ואנו נודיע ללקוח.

החברה רשאית להחליט בכפוף לשיקול דעתה אם לקוח שכתובתו נמצאת בקו החלוקה הפרטי שלה יקבל את המוצרים שהזמין עי’ דואר ישראל או עי’ שליחי החברה. יתכן שהמוצרים ישלחו באמצעות חברת משלוחים אחרת בהתאם לשיקול דעתה של החברה. מוצרים עליהם לא נדרשים דמי משלוח בעת השלמת העסקה והתשלום בקופה ישלחו ללא דמי משלוח. לקוח המזמין מוצר/ים בעל/י נפח/משקל חריג ידע כי החברה רשאית להחליט כי המשלוח של המוצרים הנ”ל יתבצע באופן/בתנאים שונים מתנאי המשלוח הנ”ל.

בעת ההזמנה ישנה אופציה של “איסוף עצמי”. לקוח שבוחר באופציה זו יגיע אל משרדינו לאחר שהשלים את עסקת הקנייה במלואה על מנת לקחת את ההזמנה ללא חיוב בעבור השרות. הלקוח יגיע לאסוף את המוצר רק לאחר תאום מראש עם משרדנו.

אופן ביטול עסקה והחזרת מוצרים

ביטול עסקה נעשה עד 14 יום מיום השלמת העסקה במלואה.

במידה והלקוח כבר קיבל את המוצר ביטול העסקה יעשה במידה והמוצר יוחזר במצבו המקורי כפי שנרכש וכאשר הוא תקין לחלוטין, ללא כל פגם, לא נעשה בו שימוש והוא סגור באריזתו המקורית (לרבות עטיפת צלופן וניילון) ובתנאי שמצבו מאפשר מכירה מחודשת. בעת ביטול עסקה של מוצר שמחירו 50 ₪ ומעלה הלקוח יחויב ב 5% משווי המוצר- דמי ביטול עסקה כמקובל בחוק.

בעת ביטול עסקה הלקוח ישלם את עלות (₪80) איסוף המוצר בחזרה אל משרדינו.

שרות לאחר הקנייה ואחריאיות על מוצרים

לקוח שמעוניין בשרות/שאלות לאחר הזמנה/קנייה מוזמן ליצור קשר עם משרדנו בטל: 1700-500-592.  האחריות על כל המוצרים הינה אחריות היצרן/יבואן בלבד. במקרה של פגם או תקלה במוצר הלקוח יפנה ליצרן/היבואן על מנת לקבל שרות ואחריות, כאשר הוא מציג את חשבונית הקנייה. במידה והלקוח יתקל בסחבת/אטימות/שרות בלתי ראוי של היצרן/יבואן, אנו נעשה כל שביכולתנו על מנת ולטפל בנושא לשביעות רצון הלקוח.